Není reklama jako reklama

Oslovit a upoutat veřejnost na internetu je stále těžší a těžší. Není na tom nic nepochopitelného, protože je zde stále více nejrůznějších nabídek, mezi kterými už se snad ani nedá pořádně zorientovat. A ani internetové vyhledávače nejednou nepomohou, aby lidé našli přesně to, co (prý) mají najít.
Pokud se to právě vyřčené dotýká jenom nějakých nepříliš zajímavých sdělení nebo dokonce něčeho, oč by se raději nikdo zajímat neměl, nemusí to být na škodu. Ale pokud se veřejnost nedokáže dostat ani k nějaké nabídce soukromého podnikatele, pak už je to nepříjemné. Pochopitelně především pro dotyčného podnikatele, který si tím pádem nemá naději vydělat, ani kdyby nabízel něco, co prostě nemá konkurenci a po čem by lidé jakožto zákazníci rádi sáhli.

notebook s Googlem

A když tak někdo podniká a nemá dostatečně početnou klientelu, musí vsadit na reklamu. A pokud tento nechce sázet jenom na naději, která se sice může, ale také nemusí vyplnit, pokud chce mít jistotu, že propagací osloví ty, jež oslovit chce, v dostatečném počtu, měla by být jeho volbou PPC reklama ads a sklik. A to pochopitelně nejen proto, že vypadá cizorodě a už od dob socialismu má mnoho z nás zafixováno, že co je cizí, co se jmenuje anglicky, to musí být lepší než to ostatní.

nápis Google

Přednost této propagace totiž spočívá v tom, jak vypadají reklamy PPC a jak tyto fungují. A když se nad tím zamyslíte, musíte dospět k názoru, že tohle je prostě to nejlepší. U PPC reklam se totiž neplatí za nic. Tady se platí za to, jaký vyvolají zájem, kolik lidí na ně klikne, aby se zajímalo o propagovanou nabídku. A je tedy jasné, že se provozovatelé takové reklamy postarají o to, aby oslovila maximum lidí, aby nebyla jen něčím, co se na internet vyvěsí a pak už po tom ani pes neštěkne.
A když má reklama dostatečnou sledovanost, přiměje určitě dost lidí i k tomu, aby se jí nechali ovlivnit. Z čehož má ten propagovaný užitek.